Suzuki Motorok

Suzuki Motorok Jellemzői

907_500.jpg

A kis Bandit most jól megmutatja, hogyan kell anélkül koptatni az aszfaltot, hogy akár egy csepp benzint is feleslegesen elégetne, illetve hogyan lehet az elsőkerekezős mutatványoknak búcsút intve, óriási dobból csöndesen duruzsolva átsuhanni az Euro3-as környezetvédelmi norma által állított követelményeken. A GSF ettől még a motorosok többségének igényeire szabható középkategóriás motor maradt.Az új Bandittal való találkozásom előestéjén egy barátomnak köszönhetően frissítő sétát tettem egy régi, karburátoros, levegő-olajhűtéses GSF600-zal, egy kövér tankos, füstölgő, hangos dobos városi gengszterrel. Ez a technikai fejlődés: karburátorsorok mennek, injektorok jönnek, jön a nyugalom és a béke, a zajból adódó konfliktusok minimalizálása, szóval minden sokkal moderáltabb.

A legszembetűnőbb változtatás a blokkot érte, ami 2007-től már vízhűtéses, ráadásul a GSF-nek fennállása óta először van teljes mértékben hozzá tervezett, és nem más modelltől adaptált blokkja. A hengerek furat x löket mérete 65,5 x 48,7 mm, mindegyikhez négy szelep tartozik, melyek meredek, 17 fokos szögben helyezkednek el. Az új blokk egyrészt keskenyebb lett, másrészt a váló enyhe átalakításának köszönhetően csökkent a hossza is. A versenypályáról érkezett az utcai motorba a SCEM (vagyis Suzuki Composite Electrochemical Material), ami jobb illesztést, megnövekedett hőtűrést és kevesebb energiaveszteséget hoz az új Banditnak.1276203_6c2d50007e3755300eef1f4d08e8a379_wm.jpg

A 650-es blokk 10200-as fordulatnál 85 lóerő teljesítményt ad le, ez pedig halványan érzékelteti, hogy a régi Bandit 77,5 lóereje 10 500-nál - ugyanekkora térfogatú blokkból - valószínűleg nem volt az optimális energiafelhasználás csúcsa. 8900-as percenkénti fordulatnál éri el a maximális, 61,5 Nm-es nyomatékát, és bár 12500-at forog tiltásig, nincsen olyan jó hangja, hogy különösen érdemes lenne kínozni az öko-blokkot.bandit-gsf650k9.jpg


Motor típusa 4 ütemű, 4 hengeres, vízhűtéses, DOHC
Furat x Löket 65,5 X 48,7 mm
Hengerűrtartalom 656 köbcentiméter
Teljesítmény (LE/ford. percenként) 85/10500
Nyomaték (Nm/ford. percenként) 61.5/8900
Sűrítési arány 11,5:1
Gyújtás Elektronikus (tranzisztoros)
Indító rendszer Elektromos
Kenés Nedves olajteknő
Erőátvitel 6 sebességes mechanikus
Primer áttétel 85/50 (1,7)
Végáttétel 48/15 (3,2)
Váz típusa Nagy szilárdságú acél dupla bölcsőváz
Villaszög / Utánfutás 26 fok / 108 mm
Felfüggesztés elöl 41 mm-es villák, tekercsrugóval, olajcsillapítással és állítható rugóelőfeszítéssel
Felfüggesztés hátul Csatolt lengőkar állítható rugóelőfeszítéssel
Kerékabroncs elöl 17M/C x MT3,5
Kerékabroncs hátul 17M/C x MT5,0
Fékek elöl Dupla tárcsafék
Fékek hátul Tárcsafék
Gumiabroncs elöl 120/70 ZR17 M/C 58W
Gumiabroncs hátul 160/60 ZR17 M/C 69W
Üzemanyagtartály 19 liter
Hosszúság 2130 mm
Szélesség 790 mm
Magasság 1095 mm / 1225 mm
Tengelytáv 1470 mm
Ülés magasság 770 mm / 790 mm
Önsúly 215 kg / 219 kg




Weblap látogatottság számláló:

Mai: 1
Tegnapi: 6
Heti: 27
Havi: 21
Össz.: 65 716

Látogatottság növelés
Oldal: GSF650K9
Suzuki Motorok - © 2008 - 2024 - gsx-r.hupont.hu

A HuPont.hu ingyen weboldal szerkesztő mindig ingyenes. A weboldal itt: Ingyen weboldal

ÁSZF | Adatvédelmi Nyilatkozat

X

A honlap készítés ára 78 500 helyett MOST 0 (nulla) Ft! Tovább »