Suzuki Motorok

Suzuki Motorok Jellemzői

sv650s_2.jpg

Nyitott kapukat döngetett Suzuki a kétkerekűek piacán, amikor 1999-ben bemutatta az SV 650-et. A rendkívül élénk V2-es erőforrás, a fürge futómű, a jó manőverezési készség, valamint a kiváló felszereltség és a kedvező ár kombinációjáért nem csak itthon de Európa más országaiban is sokan lelkesednek. A siker titka az is, hogy az SV nem jelent túl nagy kihívást a kezdőknek, ugyanakkor a rutinosabb pilótáknak sem unalmas, tehát igen sokoldalú motor. A modellváltozat kiválasztásakor alapvetően dönteni kell a csupasz verzió kényelmes üléspozíciója és a félidomos S modell szélvédelme között, bár ez utóbbi ülése sem nevezhető kínpadnak. A jól eltalált vízhűtéses kéthengeres egyaránt alkalmas városi nézelődésre és tempósabb haladásra is, vagyis az SV a versenypálya használatot kivéve minden körülmények között ideális. A típus sikerét jelzi, hogy a Suzuki egyik legsikeresebb modellje, és bár évek óta nem változott sokat, a legtöbb piacon az összesített eladási statisztikák éllovasai közé tartozik. suzuki_sv_650_8.jpg

Természetesen egy sikeres középkategóriás motornak is vannak gyenge pontjai. Már a kezdetektől sok kritikát kapott az SV-k nagyon puha hangolású teleszkópvillája, amely elsősorban gyors tempónál éri el határait. Ezen a tulajdonosok egy része keményebb villarugókkal és a hozzáillő olajjal javít. Az akadozó gyújtáskapcsolót minden bizonnyal pokolba kívánták már néhányan, mások ügyes kézmozdulatokkal indítják Suzukijukat. Ha a váltó rosszul kapcsolható, annak általában a kuplung összetett mechanizmusának pontatlan beállítása az oka és a próbakör után érdemes odafigyelni a vízpumpa ház környékére is, hogy nem szivárog-e valahol a hűtőfolyadék. Azt pedig, hogy vajon a végdobot, a gyűjtőt és a kipufogókönyököt miért hegesztették össze, csak a jó ég tudja. Mindenesetre nem könnyíti meg az SV650 tulajdonosok körében egyébként kedvelt cserekipufogó felszerelését. Általában azonban a Suzuki SV650 robusztus és megbízható, bár az erőforrás a német Motorrad magazin 50 000 kilométeres tartós tesztje után azért mutatott kopásnyomokat. 

suzuki_sv_650_20.jpg

MOTOR
folyadékhűtésű, 4 ütemű, 8 szelepes, 2 hengeres V motor, 90-os hengerszög, DOHC,
Hengerűrtartalom: 645 cm3
Furat x löket: 81,0 x 62,6 mm
Sűrítési arány: 11,5:1
Max. teljesítmény: 72 LE (52 KW) 9000/min-nál
Max. forgatónyomaték: 84 Nm 7200/min-nál
Üzemanyag-ellátás: SDTV üzemanyagbefecskendezés
Olajozás: nedves karteres
ERŐÁTVITEL
Váltó: 6 fokozatú körváltó
Primer hajtás: fogaskerekekkel
Szekunder hajtás: O-gyűrűs lánc
VÁZ, FELFÜGGESZTÉS
Váz: alumínium
Futómű elöl: teleszkópvilla, 41 mm-es belsőcső-átmérővel
Futómű hátul: központi rugóstag
Állíthatóság: állítható rugóelőfeszítés
Villaszög / utánfutás: 65 °/100 mm
Tengelytáv: 1435 mm
FÉKEK
Fék elöl: 290 mm-es dupla tárcsafék, 2 dugattyús Tokico féknyereg
Fék hátul: 220 mm-es tárcsafék, 1 dugattyús féknyereg
KERÉK ÉS GUMIK
Kerék elöl: 17
Gumi elöl: 120/70 ZR 17
Kerék hátul: 17
Gumi hátul: 160/60 ZR 17
MÉRETEK ÉS TÖMEG
Hossz: 2120 mm
Szélesség: 790 mm
Magasság: 1030 mm
Ülésmagasság: 800 mm
Szabadmagasság: 133 mm
Tanktérfogat: 18 l
Száraz tömeg: 162 kg
Menetkész tömeg: 187 kg




Weblap látogatottság számláló:

Mai: 2
Tegnapi: 6
Heti: 28
Havi: 22
Össz.: 65 717

Látogatottság növelés
Oldal: SV650
Suzuki Motorok - © 2008 - 2024 - gsx-r.hupont.hu

A HuPont.hu ingyen weboldal szerkesztő mindig ingyenes. A weboldal itt: Ingyen weboldal

ÁSZF | Adatvédelmi Nyilatkozat

X

A honlap készítés ára 78 500 helyett MOST 0 (nulla) Ft! Tovább »